La Universitatea Ecologică din Bucureşti a avut loc o nouă ediție a Sesiunii de Comunicări Ştiințifice pe Teme de Cultură şi Civilizaţie ale Spaţiului Anglo-Saxon, nivel regional, organizată de Liceul Teoretic „Alexandru Ioan Cuza”, activitate coordonată de doamna prof. Adriana Răducu.

A devenit o tradiţie ca Şcoala Postliceală Sanitară „Carol Davila” să susţină acest eveniment, alături de instituţii de prestigiu ale vieţii culturale şi pedagogice. Anul acesta, școala noastră a participat împreună cu echipa Liceului Teoretic „Dr. Mioara Mincu”.

Printre numeroasele lucrări prezentate de elevi ai celor mai bune licee cu predare bilingvă sau intensivă în limba engleză, din capitală, s-au aflat şi lucrările elevilor şcolii noastre și ale celor de la Liceul Teoretic „Dr. Mioara Mincu”.

Elevele noastre au obținut Premiul I! Temele prezentate au fost susținute de:

Silvia Coșmeleață – „Ten ways to prevent infections”

Simona Bădescu – „Nursing Burnout”

Loredana Mihăilă – „Prevention in Nursing”

La acest eveniment a participat şi doamna prof. Aurelia Șova – director al Școlii Postliceale Sanitare „Carol Davila”, care a prezentat oferta educațională a școlii noastre și a subliniat preocuparea permanentă de a oferi elevilor oportunităţi de perfecţionare şi profesionalizare sau chiar de inserţie pe piaţa muncii europene prin numeroase şi variate programe de schimburi internaţionale, cum ar fi European Nursing Module și Erasmus+.

De asemenea, doamna prof. Mara Tamaș a oferit informații despre activitatea Liceului Teoretic „Dr. Mioara Mincu” și despre admiterea în anul școlar 2024 – 2025.

Mulţumim doamnei prof. Adriana Răducu pentru invitația de a participa la acest eveniment cu tradiție! Felicitări organizatorilor și tuturor participanților!

 

prof. Raluca Brad

 

 

 

Spune si altora despre asta, alege platforma!

Afișări articol: 429

Spune si altora despre asta, alege platforma!

Unica școală din România membră European Nuring Module din 1999

Ghidul Școlii – 2022

Portalul Mobilitatii Europene

Alte știri de interes