În această perioadă, ca urmare a restricțiilor impuse de pandemia COVID–19, Ṣcoala Postliceală Sanitară „Carol Davila” organizează și ADMITEREA ONLINE ȋn anul ṣcolar 2021 – 2022 pentru elevii care sunt ȋn clasa a XII-a sau a XIII-a și absolvenṭii de liceu.

Astfel, răspundem numeroaselor solicitări din partea celor care doresc să devină elevii școlii noastre. Direct de acasă, din fața calculatorului, tabletei sau telefonului, vei intra în direct cu  membrii echipei școlii noastre.

Tot ce trebuie să faci este să respecți pașii conform Procedurii de admitere online.

Colegii noștri îți vor fi aproape în demersul tău de a deveni elevul școlii noastre și de a-ți realiza visul de a fi asistent medical.

Ce spui? Nu mai sta pe gânduri și vino acum să îți ocupi locul! Fii printre cei care aleg să se dezvolte profesional și doresc o carieră stabilă!

De ce să fii asistent medical?

– ai posibilitatea să îți găsești un loc de muncă în țară și în toată Europa;

– vei beneficia de numeroase oportunități de a profesa – cabinete, clinici, spitale de stat / private, servicii de urgență, centre de recuperare, farmacii;

– vei avea stabilitate financiară;

– vei avea un statut recunoscut în orice societate.

PROCEDURA DE ADMITERE ONLINE

Dacă sunteṭi ELEVI DE LICEU veṭi parcurge următoarele etape:

 

I. accesaṭi Formularul de preȋnscriere ȋn care veṭi completa toate câmpurile obligatorii ṣi veṭi ȋncărca următoarele documente scanate integral:

  • Adeverinṭa de elev ȋn clasa a XII-a liceu – zi /  a XIII-a liceu – seral/ frecvenṭă redusă;
  • Carte de identitate;
  • Certificat de naştere;
  • Certificat de căsătorie în cazul persoanelor care şi-au schimbat numele în urma căsătoriei;
  • Adeverinţă medicală de la medicul de familie, din care să reiasă că este sănătos clinic şi apt pentru calificarea profesională la care  solicită preînscrierea și nu este în evidenţă cu boli psihice;
  • Declaraṭie pe propria răspundere că datele ṣi documentele ȋncărcate sunt corecte ṣi reale.

II. după completarea formularului de preȋnscriere ṣi ȋncărcarea documentelor mai sus menṭionate, veți fi contactaṭi pe adresa de e-mail din formularul de preȋnscriere pentru confirmarea documentelor ṣi pentru efectuarea plăṭii taxei de preȋnscriere ȋn valoare de 300 RON.

TAXA DE PREÎNSCRIERE – 300 RON SE VA ACHITA ÎN CONTUL RO96 UGBI 0000 0720 1885 1RON, DESCHIS LA GARANTI BANK, ÎN TERMEN DE 2 (DOUĂ) ZILE DE LA CONFIRMAREA DOCUMENTELOR. TAXA DE PREÎNSCRIERE NU SE RETURNEAZĂ!

III. după achitarea taxei de preȋnscriere veṭi fi programaṭi pentru susṭinerea interviului vocaṭional online (www.scoalacdavila.ro/admitere2021/interviu)

Interviul vocaṭional online se va susṭine ȋn conformitate cu prevederile Metodologiei de admitere ȋn anul ṣcolar 2021-2022, care poate fi accesată pe site-ul nostru: www.scoalacdavila.ro/admitere2021/acte-necesare

IV. ȋn funcṭie de rezultatul admiterii veṭi fi solicitat sӑ completaṭi precontractul de ṣcolarizare ṣi veṭi achita taxa de ṣcolarizare pentru anul ṣcolar 2021-2022, ȋn termen de 5 (cinci) zile de la rezultatul admiterii;

Precontractul de ṣcolarizare poate fi descărcat de pe site-ul ṣcolii noastre – anexa 5 la Metodologia de admitere sau ȋl veṭi primi pe adresa dumneavoastră de email.

Precontractul de ṣcolarizare completat ṣi semnat ṣi dovada plăṭii taxei de ṣcolarizare vor fi transmise pe adresa de email: contact@scoalacdavila.ro.

TAXA DE ṢCOLARIZARE SE VA ACHITA ÎN CONTUL RO96 UGBI 0000 0720 1885 1RON                       

DESCHIS LA GARANTI BANK, ÎN TERMEN DE 5 (CINCI) ZILE DE LA CONFIRMAREA ADMITERII.  

PÂNĂ LA 04 IUNIE 2021 VEṬI AVEA O REDUCERE DE 500 RON:

– LA PLATA INTEGRALĂ, TAXA ANUALĂ DE ŞCOLARIZARE ESTE DE  5000 RON

– LA PLATA ÎN PATRU RATE, RATA I  ESTE DE 2100 RON

– LA PLATA ÎN ṢASE RATE , RATA I ESTE DE 1500 RON

– PENTRU PLATA ÎN RATE SUMA DE 500 RON SE SCADE DIN ULTIMA RATĂ

 Vedeṭi aici sistemul de plată, integral sau ȋn rate: www.scoalacdavila.ro/admitere2021/taxe-si-promotii-2020-2021

 V. veṭi primi confirmarea preȋnscrierii dupӑ achitarea taxei de şcolarizare, integral sau prima ratӑ;

VI. veți fi contactat la începutul lunii iunie 2021 ȋn vederea prezentării dumneavoastră la secretariatul ṣcolii cu toate documentele de preȋnscriere, ȋn copie ṣi ȋn original ṣi cu adeverinṭa de absolvire a liceului, ȋn original.

 

Dacă sunteṭi ABSOLVENṬI DE LICEU veṭi parcurge următoarele etape:

I. accesaṭi Formularul de ȋnscriere ȋn care veṭi completa toate câmpurile obligatorii ṣi veṭi ȋncărca următoarele documente scanate integral:

  • Certificat de absolvire a liceului sau diploma de Bacalaureat;
  • Foaia matricolă clasele IX-XII liceu – zi / XIII -a liceu – seral / frecvenṭă redusă ( va fi depusă la dosar ȋn copie legalizată);
  • Carte de identitate ;
  • Certificat de naştere;
  • Certificat de căsătorie în cazul persoanelor care şi-au schimbat numele în  urma căsătoriei;
  • Adeverinţă medicală de la medicul de familie, din care să reiasă că este sănătos clinic şi apt pentru calificarea profesională la care  solicită înscrierea și nu este în evidenţă cu boli psihice;
  • Declaraṭie pe propria răspundere că datele ṣi documentele ȋncărcate sunt corecte ṣi reale.

II. după completarea Formularului de ȋnscriere ṣi ȋncărcarea documentelor mai sus menṭionate veṭi fi contactaṭi pe adresa de e-mail din formularul de ȋnscriere pentru confirmarea documentelor ṣi pentru efectuarea plăṭii taxei de ȋnscriere ȋn valoare de 300 RON.

TAXA DE ÎNSCRIERE – 300 RON SE VA ACHITA ÎN CONTUL RO96 UGBI 0000 0720 1885 1RON DESCHIS LA GARANTI BANK, ÎN TERMEN DE 2 (DOUĂ) ZILE DE LA CONFIRMAREA DOCUMENTELOR. TAXA DE ÎNSCRIERE NU SE RETURNEAZĂ!

III. după achitarea taxei de ȋnscriere veṭi fi programaṭi pentru susṭinerea interviului vocaṭional online;

Interviul vocaṭional se va susṭine ȋn conformitate cu prevederile Metodologiei de admitere ȋn anul ṣcolar 2021-2022 (www.scoalacdavila.ro/admitere2021/interviu).

IV. ȋn funcṭie de rezultatul admiterii veṭi fi solicitat să completaṭi contractul de ṣcolarizare ṣi veṭi achita taxa de ṣcolarizare pentru anul ṣcolar 2021-2022, ȋn termen de 5 (cinci) zile de la confirmarea admiterii;

Contractul de ṣcolarizare poate fi descărcat de pe site-ul ṣcolii noastre – anexa 6 la Metodologia de admitere sau ȋl veṭi primi pe adresa dumneavoastră de email.

Contractul de ṣcolarizare completat ṣi semnat ṣi dovada plăṭii taxei de ṣcolarizare vor fi transmise pe adresa de email: contact@scoalacdavila.ro.

TAXA DE SCOLARIZARE SE VA ACHITA ÎN CONTUL RO96 UGBI 0000 0720 1885 1RON, DESCHIS LA GARANTI BANK, ÎN TERMEN DE 5 (CINCI) ZILE DE LA CONFIRMAREA ADMITERII.  

PÂNĂ LA 04 IUNIE 2021 VEṬI AVEA O REDUCERE DE 500 RON:

– LA PLATA INTEGRALĂ, TAXA ANUALĂ DE ŞCOLARIZARE ESTE DE  5000 RON

– LA PLATA ÎN PATRU RATE, RATA I  ESTE DE 2100 RON

– LA PLATA ÎN ṢASE RATE , RATA I ESTE DE 1500 RON

– PENTRU PLATA ÎN RATE SUMA DE 500 RON SE SCADE DIN ULTIMA RATĂ

 Vedeṭi aici sistemul de plată, integral sau ȋn rate: www.scoalacdavila.ro/admitere2021/taxe-si-promotii-2020-2021

 V. veṭi primi confirmarea ȋnscrierii dupӑ achitarea taxei de şcolarizare, integral sau prima ratӑ;

 VI. veți fi contactat la începutul lunii iunie 2021 ȋn vederea prezentării dumneavoastră la secretariatul ṣcolii cu toate documentele de ȋnscriere, ȋn copie ṣi ȋn original. Foaia matricolă pentru clasele IX-XII / XIII va fi depusă la dosar ȋn copie legalizată.

 

Alege să devii asistent medical!

Este o profesie de viitor – cea mai căutată din Europa!

ȘCOALA POSTLICEALĂ SANITARĂ „CAROL DAVILA” – BUCUREȘTI

Str. Viitorului nr. 161-163, sector 2, București – tel / fax: +4021.610.70.68;

contact@scoalacdavila.rowww.scoalacdavila.ro 

 

 

prof. Raluca BRAD

 

Spune si altora despre asta, alege platforma!

Afișări articol: 1.180

Spune si altora despre asta, alege platforma!

Unica școală din România membră European Nuring Module din 1999

Ghidul Școlii – 2022

Portalul Mobilitatii Europene

Alte știri de interes