Într-o perioadă dificilă, suntem adaptabili și dovedim că educația trebuie să continue! Este nevoie mai mult ca oricând de asistenți medicali, de profesioniști cu vocație și dăruire. Școala Postliceală Sanitară „Carol Davila” este o instituție de învățământ europeană, care pregătește asistenți medicali de peste 30 de ani.
Din cauza restricțiilor impuse de pandemia de covid-19, școala noastră s-a adaptat rapid noilor condiții, luând decizii care să permită continuarea actului educațional pentru toți anii de studiu, încă din luna martie. Astfel, prin adoptarea unor proceduri clare, elevii și cadrele didactice au fost în contact direct prin toate mijloacele online și după un orar bine stabilit pentru fiecare zi.
Toți elevii au beneficiat de suporturi de curs, dar și de întâlniri zilnice cu cadrele didactice, pe platforme online.
De asemenea, elevii din anii terminali participă la sesiuni de mentorat pentru realizarea proiectelor de diplomă și programe de pregătire pentru examenele finale.
Mulțumim cadrelor didactice ale școlii noastre pentru efortul depus și implicare! Felicităm toți elevii pentru participare și angrenare în acest sistem de învățământ la distanță.
 
Pandemia de COVID-19 aduce schimbări majore și ne obligă să ne adaptăm din mers. Școala trebuie să continue! Asistenții medicali sunt pioni principali în lupta cu noul virus.
În această perioadă, ca urmare a măsurilor impuse de starea de urgență, pentru participarea la interviul vocaṭional ṣi admiterea ȋn anul ṣcolar 2020-2021, Ṣcoala Postliceală Sanitară „Carol Davila” organizează preȋnscrierea online. Se pot preȋnscrie online: elevii care sunt ȋn clasa a XII-a de liceu zi sau ȋn clasa a XIII-a liceu seral / frecvenṭă redusă și absolvenṭii de liceu. S-au conturat deja primele clase de elevi care vor să devină asistenți medicali. Credem în profesia realizată cu vocație, convingere și dăruire. Este nevoie mai mult ca oricând de asistenți medicali bine pregătiți.                                                                                                                                                                               
Prin tot ceea ce facem dovedim că suntem un exemplu de profesionalism și avem Educația pentru sănătate în inimă! Rămânem împreună chiar dacă stăm departe!
 
În contextul menținerii stării de urgență,Ministerul Educaţiei a emis Ordinul de ministru nr. 4135 / 21.04.2020, care conţine instrucţiunile pentru învăţământul la distanţă. Documentul precizează mai multe măsuri pentru desfăşurarea procesului de învăţare din învăţământul preuniversitar.
Prezența online la cursuri a elevilor și a cadrelor didactice va fi monitorizată de unitățile de învățământ, iar toate informațiile relevante pentru susținerea și îmbunătățirea accesului la învățare vor fi completate în Sistemul Informatic Integrat al Învățământului din România (SIIIR). Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație (CNPEE) va elabora analize semestriale privind accesul elevilor, cadrelor didactice și al unităților de învățământ la resurse pentru învățarea on-line.
Ministerul Educației și Cercetării poate decide, în cazuri justificate, și pe baza unor instrucțiuni emise în prealabil, ca evaluarea la anumite discipline/module să fie realizată on-line. Tot în cadrul acestei instrucțiuni se specifică și responsabilitățile inspectoratelor școlare, ale unităților de învățământ preuniversitar, ale profesorilor, elevilor și părinților.
Inspectoratele școlare în colaborare cu unitățile de învățământ și cu autoritățile locale vor identifica soluții pentru asigurarea echipamentelor informatice și a conectării la internet a unităților de învățământ. Toate datele privind desfășurarea procesului de predare-învățare-evaluare online vor fi raportate periodic Ministerului Educației și Cercetării.
Conducerea fiecărei unități de învățământ va sprijini accesul cadrelor didactice la platforme educaționale, iar împreună cu învățătorii, profesorii diriginți și cadrele didactice se va organiza un program săptămânal care include activități de învățare on-line pentru fiecare disciplină de studiu.
Documentul elaborat de Ministerul Educației și Cercetării prevede și o serie de activități pe care cadrele didactice trebuie să le desfășoare în cazul suspendării cursurilor în unitățile de învățământ.
Instrucțiunea pentru crearea și/sau întărirea capacității sistemului de învățământ preuniversitar prin învățare on-line mai prevede și faptul că la reluarea activității în unitățile de învățământ, activitatea suport pentru învățarea on-line poate fi valorificată de cadrul didactic prin calificativ sau notă cu acordul elevului sau al părintelui/tutorelui legal.
Unitățile de învățământ vor realiza planuri de recuperare și planuri remediale pentru elevii care în perioada suspendării cursurilor nu au putut participa, din motive obiective, la activitățile de învățare on-line. Acestea vor fi aplicate imediat după reluarea cursurilor.
(surse: https://www.digi24.ro/; https://www.edupedu.ro/breaking-ghidul-de-predare-online-pentru-profesori-aprobat-de-ministerul-educatiei-vor-recupera-materia-doar-elevii-care-nu-au-participat-la-invatarea-online/)
 
prof. Raluca Brad

Spune si altora despre asta, alege platforma!

Afișări articol: 1.005

Spune si altora despre asta, alege platforma!

Unica școală din România membră European Nuring Module din 1999

Ghidul Școlii – 2022

Portalul Mobilitatii Europene

Alte știri de interes