PROCEDURA DE ÎNSCRIERE ŞI ADMITERE ONLINE ÎN ANUL ṢCOLAR 2024 – 2025
- Veți parcurge următorii pași:
- accesaṭi formularul de ȋnscriere de mai jos ȋn care veṭi completa toate câmpurile obligatorii ṣi veṭi ȋncărca următoarele documente scanate integral (față – verso, dacă este cazul):
- Certificat de absolvire a liceului sau diploma de Bacalaureat.
- Foaia matricolă clasele IX-XII liceu zi / a XIII -a liceu seral / frecvenṭă redusă (va fi depusă la dosar ȋn copie legalizată).
- Carte de identitate;
- Certificat de naştere;
- Certificat de căsătorie în cazul persoanelor care şi-au schimbat numele în urma căsătoriei;
- Adeverinţă medicală de la medicul de familie, din care să reiasă că sunteți sănătos clinic şi apt pentru calificarea profesională asistent medical generalist și nu sunteți în evidenţă cu boli psihice;
- Scrisoare motivațională în care se vor menționa următoarele: motivaţia de a urma profesia de asistent medical; disponibilitatea de a studia şi de a vă implica în activităţile propuse de către Școala Postliceală Sanitară „Carol Davila”; motivaţia alegerii Școlii Postliceale Sanitare „Carol Davila”; interesul pentru domeniul sănătăţii.
- Declaraṭie pe propria răspundere că datele ṣi documentele ȋncărcate sunt corecte ṣi reale.
- Chitanța pentru taxa de înscriere.
- după completarea formularului de ȋnscriere ṣi ȋncărcarea documentelor mai sus menṭionate veṭi fi contactat pe adresa de e-mail din formularul de ȋnscriere pentru validarea documentelor și veți primi Contractul de școlarizare.
Validarea documentelor se realizează în termen de maximum 2 zile de la data completării formularului, doar în zilele lucrătoare.
- după validarea documentelor veți trimite Contractul de școlarizare completat și semnat – scanat sau poză – însoțit de dovada plății taxei de școlarizare (integral sau în rate) pe adresa de e-mail: contact@scoalacdavila.ro în termen de maximum 2 zile lucrătoare.
*ȊN PERIOADA 17 IUNIE – 5 SEPTEMBRIE 2024:
– taxa de înscriere: 800 RON
TAXA ANUALĂ DE ŞCOLARIZARE ESTE ÎN VALOARE DE:
- LA PLATA INTEGRALĂ – 6900 RON
- LA PLATA ÎN 4 RATE – 7600 RON – RATA 1 ESTE DE 2500 RON
- LA PLATA ÎN 6 RATE – 8200 RON – RATA 1 ESTE DE 2200 RON
–pentru a veni ȋn sprijinul dumneavoastră, vă oferim posibilitatea achitării taxei de şcolarizare ȋn rate:
- ÎN 4 RATE
I – 2500 RON – în ziua în care candidatul va fi declarat admis
II – 1700 RON – 4 noiembrie 2024
III – 1700 RON – 3 februarie 2025
IV – 1700 RON – 2 mai 2025
- ÎN 6 RATE
I – 2200 RON – în ziua în care candidatul va fi declarat admis
II – 1200 RON – 3 octombrie 2024
III – 1200 RON – 4 noiembrie 2024
IV – 1200 RON – 3 februarie 2025
V – 1200 RON – 3 aprilie 2025
VI – 1200 RON – 2 mai 2025
-TAXA SE VA ACHITA ÎN CONTUL: RO96 UGBI 0000 0720 1885 1RON DESCHIS LA GARANTI BANK
-TAXA DE ȘCOLARIZARE NU SE RETURNEAZĂ.
- Veṭi primi confirmarea ȋnscrierii după transmiterea Contractului de școlarizare însoțit de dovada efectuării plății taxei de școlarizare integral sau prima rată.
- Până la data de 2 septembrie 2024 aveți obligația să vă prezentați la secretariatul școlii cu următoarele documente pentru verificarea autenticităţii documentelor şi pentru completarea dosarului:
- foaia matricolă clasele IX-XII / XIII ȋn copie legalizată;
- certificatul de absolvire a liceului sau diploma de bacalaureat (original şi copie);
- buletinul / cartea de identitate (original şi copie);
- certificatul de naştere (original şi copie);
- certificatul de căsătorie (original şi copie) – dacă este cazul;
- adeverinţa medicală de la medicul de familie, din care să reiasă că sunteți sănătos clinic şi apt pentru calificarea profesională asistent medical generalist și nu sunteți în evidenţă cu boli psihice (original)
- contractul de şcolarizare în original – 2 exemplare.